• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen & retourneren

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen. Webshop Bloggerfields biedt u dan ook de mogelijkheid om uw online bestelling te retourneren. Dit geldt niet op afgeprijsde artikelen. Enkele vragen en antwoorden rondom het retourneren: Binnen welke termijn kan ik een online bestelling geretourneerd worden?
 Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen 8 dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur. Hoe werkt het retourneren? Voordat u een pakket retour kunt zenden meldt u deze aan via: info@bloggerfields.nl

U krijgt van ons de instructies hoe deze retour verstuurd moet worden.

Wanneer u onze goedkeuring heeft ontvangen krijgt u een retourformulier toegezonden of kunt u deze online invullen.

Retourneren via de post U kunt uw bestelling ook retourneren via de post. U dient het pakketje te versturen naar:

 Bloggerfields Vierakkerstraat 51 6851 BD Huissen Doe het ingevulde retourformulier in het pakket. Op deze wijze kunnen wij uw retourzending zo snel mogelijk verwerken. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL servicepunt en bewaar de bevestiging goed. Hierop staat de Track&Trace-code vermeld waarmee het pakketje te volgen is. Deze bevestiging is tevens uw bewijs van retourzending. Denkt u aan voldoende frankering van het pakket? Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op de rekening die u heeft ingevuld op het retourformulier. Dit proces duurt maximaal 5 werkdagen. Terugbetaling op een Visa/Mastercard is niet mogelijk. Wij hebben een rekeningnummer nodig en de naam op wie de rekening staat. Retourneren in de winkel 
 U kunt uw bestelling ook retourneren bij de klantenservice in onze winkel te Huissen. Daarvoor dient u het retourformulier dat bij uw bestelling zat in te vullen en mee te nemen. Zonder dit formulier kunnen wij de bestelling niet retour nemen in de winkel. Bij de retourname in de winkel heeft u de mogelijkheid het artikel te ruilen voor een ander artikel uit de winkel, of u kunt ervoor kiezen het aankoopbedrag contant terug te krijgen. Wat zijn de regels voor retourneren en ruilen? De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt uiteraard niet beschouwd als 'gebruikt'. Welke kosten worden er gerekend voor het retourzenden?
 Het retourzenden en/of ruilen van een artikel zijn voor rekening van de klant. De prijzen die hiervoor gelden zijn per postorderbedrijf verschillend. Kijk voor de actuele prijzen op de websites van de postorderbedrijven. 
Retourneren in de winkel is kosteloos. Het voordeel van retourneren in de winkel is bovendien dat u het geld van de bestelling direct contant retour ontvangt. Let op: wanneer u een verkeerde bestelling, verkeerd artikel of beschadigd artikel ontvangt, dan vergoeden wij ook de verzendkosten voor het retourneren. Het retourneren gaat hetzelfde als hierboven beschreven, maar op het retourformulier dient u dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel.

RETOURNEREN IS NIET MOGELIJK OP AFGEPRIJSDE ARTIKELEN!